Leediig!!

Idag är alla mina lektioner inställda (vilket jag tack och lov fick reda på i god tid!). Så jag har verkligen sovit ut och tagit det lugnt. Sen var planen att jag skulle skriva klart den del av engelska-uppsatsen som ska in imorn, men tydligen har jag glömt mejla dokumentet till mig själv, så jag har lekt lite i paint och förberett för julkallender-tillverkningen (nej det är inte tjuvstart, det är i förebyggande syfte!). Snart ska jag möta upp kuster för att äntligen ta årets höst-bilder som har vart en liten tradition vi haft men som har hamnat i skymundan i år. Jag har det bra, hoppas ni också har det! Puss!
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från tidigare år..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0