Jag har sovit tre timmar inatt

Inatt var det varmt och instängt men jag kunde inte öppna fönstret för de regnade och regnet lät och det var ljust i rummet och jag var törstig och sen var jag kissnödig och sen kollade jag upp i taket och sen störde katterna och sen gav jag upp och såg på youtube i mobilen ett tag och sen dog jag av överhettning och kastade av mig täcket men då blev det för kallt och sen blev klockan efter två och jag kunde äntligen somna och precis DÅ blev klockan fem och det var dags att gå upp och jag skulle ha prov första lektionen och ja ba yippie!
Därför åkte jag till skolan, gjorde provet, åkte hem och sov. Och det är typ den skönaste tupplur jag någonsin tagit! Nu är jag redo att plugga lite gymnasiearbete och sen fara iväg och hålla i Zumban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0