Let's do something about that face of yours.

Jag bestämde mig för att ta tag i nummer två på min klago-lista och har nu beställt smink på internet. Holy camoly hur vågar hon?? Nä det vet inte jag riktigt heller. Det blev mest på impuls men jag surfade runt ett tag och kollade recensioner på märket och det verkade vara bra. Dessutom hade dem en überljus foundation och en grön concealer som alla smink-människor på internet tippsar om när man har röda områden - vilket vi alla vet att jag har. Dessutom blev de två produkterna bara 250 kronor, så det gör inte suupermycket om det går åt helvete. Ni får veta mer när dem kommer på posten.
 
Tack och hej från en röd och trött tjej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0