Söndagen

 På lördagskvällen upptäckte Nathalie att Grönan var öppen med fria åk hela söndagen, så vi for in tillsammans med Madde. Det var ganska konstigt att vara på Grönan i tjocka kläder när man är van vid att vara där i shorts. Men vi hade i alla fall riktigt roligt och trots dom långa köerna blev det en grymt bra dag!
 
 
Jag kom hem klockan sex på kvällen och då hade jag och syster myskväll. Vi lagade god mat, åt toffifee och chips med dipp och såg på William lista och Studentfesten. Allt som allt en riktigt bra dag alltså. Kan ju tillägga att studentfesten var grymt rolig och bra. Och att Anastasious (min och systers eviga crush, sen vi var typ sju år) förstörde ju inte direkt, hihi!
 
Mitt och systers mysbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0