Det där året 2013

Okej, vi försöker göra detta så enkelt som möjligt så ni slipper vääärldens längsta inlägg (vilket jag brukar göra..). Nu kör vi bara Higlightsen.
 
Januari
 
Rummet byggdes om och jag flyttade ner i vardagsrummet.
 
Jag köpte världens finaste och skönaste skor.
 
Lena kom ända ifrån Tyskland in i våra hjärtan.
 
Februari
 

Jag var sjuk i typ två år och tog reda på hur många lådor som fick plats i den här lådan.
 
Jag fick en musik-hörna.
 

Vi pumpade ut en fågel ur en vattenpump på Kristins land.
 
Jag och Nathalie testade peruker.
 
Mars
 

Vi gjorde en Harlem Shake hemma hos Hannisen.
 

Vi åt en traditionsenlig vår-glass vid Slussen.
 
 
 
Släkten for till Norge och firade farbrors 50-årsdag.
 
 
Vi firade Lenas och Julias födelsedagar.
 
 
 
Och sen for vi till sommarstället över påsken.
 
April
 
   
Vi for till Berlin med tysk-gruppen.
 
Vi firade Jennys 18-årsdag.
 
Jag och Kristin blåste såpbubblor.
 
April
 

Vi firade valborg på Adelsö.
 
Vi såg Fun. på Grönan.
 
Ingrid kom och hälsade på mig och vi gick vandringsleden.
 
Jag såg världens bästa live-band på Grönan - The Sounds!!
 
Jag såg P!nk i Globen.
 
Juni
 
Vi hade picnick vid Djurgårn.
 
Vi gick på sommarlov.
 
Eric tog studenten och jag och Hanna fick åka med på flaket.
 
Michaela fyllde år och vi firade henne på Grönan.
 
Jag, Max, Hanna och Eric hängde vid Pölen en dag.
 
Vi flyttade in på Kristins land och hade några fantastiska dagar.
 
Kuster gick ut grundskolan och var superfin på balen.
 
Vi bowlade och sa gav Lena tuusen hejdå-kramar.
 
Nathalie följde med mig och min familj till sommarstugan.
 
Och vi hade världens bästa midsommar på Måsjön.
 
Sen for jag, Nathalie, Hanna och Eric och hade världens bästa dagar på Bråvalla.
 
Juli
 
Sen fot jag tillbaks till sommarstället där jag och Ingrid lagade Creme Brule.
 
Vi åkte till Boda Borg.
 
Och hälsade på systers lägenhet i Umeå.
 
 
Jag jobbade på Birka och fick en ny fantastisk kompis - Anna.
 
Vi picnickade i Drottningholm.
 
Och jag fyllde myndig.
 
Augusti
 

Åkte till Helsingborg med världens bästa Madde.
 
Familjenn och jag besökte Malmö och Köpenhamn.
 
Skolan började igen.
 
Och vi åt middag på Kina-buffet.
 
Vi såg Neverstore, I Am So Me, Dorm Patrol och fler band.
 
Vi firade min och Erics födelsedagar.
 
September

Jag och Kristin åt massor av sushi. Bland annat på tunnelbanan.
 
Vi plockade upp fem ton potatis.
 
Jag fikade med Anna.
 
Vi såg Monica Z gratis.
 
Vi såg Loreen på Grönan.
 
Och Oskar Linnros.
 
Vi gick på insparken.
 
Jag var i skogen och misslyckades plocka svamp, tills Hanna räddade mig.
 
Vi firade Kristins 18-årsdag på hennes land.
 
Vi spelade in en film med kusinerna.
 
Vi gick på Grönan fast det var höst.
 
Oktober
 
Vi bakade en tårta i skolan.
 
Vi var återigen på Kristins land och misslyckades med anden i glaset.
 
Jag gick på en promenad med min favvis.
 
Jag och Hanna var sexiga.
 
Jag och Kristin åt sushi i skogen.
 
Ja å Madde lekte Cowboys.
 
Vi spelade crocket med familjen.
 
Vi spontan-såg familjetrippen.
 
Jag och Kuster såg en älg.
 
Första utgången, följd av många fler.
 
Malin och jag tog massor av bilder.
 
November

Vi for till sommarstället och firade Ingrid med en älg-tårta.
 
Skypade innan Halloween-kvällen.
 
Och gick på den.
 
En till utgång.
 
Syster flyttade in i mitt rum igen.
 
Jag umgicks med världens bästa och träffade hennes vänner en kväll.
 
Jag återupplevde barndomsminnen.
 
Jag jobbade på Gymnasiemässan.
 
December

Tjejkväll med klassen.
 
Vi bakade pepparkakor i skolan.
 
Jag och Hannisen gick på En Skam För Sverige.
 
Vi högg gran
 
Jag och Malin jobbade i Haninge.
 
Vi gick på Skansens julmarknad.
 
Jag bakade pepparkakor med mina barnvakts-barn.
 
Vi firade julavslutningen.
 
Firade jul med släkten.
 
 Mellandagsrea-shoppade med Hanna och Malin.
 
Myskvällade hos Elina tillsammans med min tillfälliga sambo Nathalie.
 
Henna-färgade nackhåret.
 
Och firade tillsist nyår med massor av fint folk.
 
Okej, inser att detta inlägg blev gryyyymt långt. Men det är väl bara beviset på ett grymt år? Tack för detta året, hoppas nästa blir ännu bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0