Hej Världen!

Idag hade vi bara en lektion där vi skulle se klart världens jobbigaste film som baserats påvärldens tråkigaste bok, så jag planerade att stanna hemma. Tänk så glad jag blev när läraren skickade ut ett mejl som sa att om man gjort klart uppgiften så var det bara att säga till och sen skippa lektionen. Så jag svarade med att jag gjort det och sov lugnt ut imorse (det där med att uppgiften inte är klar kanske inte riktigt var sant, men sånt vet ju inte hon).
 
Så nu sitter jag hemma i myskläder och pluggar lite. Vid fyra far jag in till stan och käkar sushi med Kristin och senare ikväll drar vi ut nästan hela gänget. Alla är grymt taggade och jag tror att detta blir den bästa utgången på länge. Hoppas ni får en grym fredag!
 
Kanske ska fräscha på mig lite innan jag drar, haha!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0