Tre dagar har jag vart hemma nu

Tre. Hela. Dagar. Tror helt seriöst att jag inte vart hemma så många dagar i streck på flera år, i alla fall om man bortser från när jag vart sjuk. Men imorn är det skoldags igen och det har jag faktiskt inget alls emot. För sen är det bara åtta veckor till sportlov och innan dess ska jag hinna gå på två konserter och åka till Åre. På lovet kanske jag ska följa med kusinerna till fjällen typ som au pair. Och sen är det bara sex veckor kvar till påsklovet och då far vi till sommarstugan. Och sen är det snart Kristihimmelfärd och lektionerna börjar avta och sen blir det helt plötsligt dags att ta på sig studentmössan och springa ut. Så, som sagt, inga ledsna miner här.
 
Idag har jag dessutom hunnit läsa ut världens tråkigaste bok och skrivit tre sidor på filosofin som ska bli fyra. Så jag är i alla fall i fas för denna veckan. Vårterminen 2014 (tänk i Melodifestivalen-programledar-röst) NUUUUU KÖÖR VIIIIIIII!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0