helvete!

var fullt bestämd att jag skulle till skolan idag
klarade mig någorlunda igenom de första tre lektionerna
men när det var den sista kvar
blev jag hemskickad av kompisar å läraren

kan medge att jag kanske inte var riktigt frisk än
igår var allt jag ägnade mig åt på hela dagen att gå ut och hugga gran
och sen så somnade jag bums klockan åtta

vaknade imorse vanlig tid
plus att jag sov en timme i pappas bil

och trots detta var jag helt slut där innan sista lektionen
så det var nog bra att jag for hem

somnade till och med på bussen en halvtimme
och jag som ALDRIG har sovit på bussen
inte någonsin på de tio år som jag åkt buss hem

så jag kan nog medge att jag inte var helt frisk än...

men nu ska jag bara vila
jag ska faan i mig bli frisk snart
så är det bara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0