kanske ska uppdatera om igår också...

igår var det först skola (biig suprise, jag vet...)
sen drog jag och Julia och simmade som vanligt
men för förändringens skull drog vi till Eriksdalsbadet istället för Forsgrenska
dubbla entré-avgiften, men de var det värt!

vi simma först 1,2 kilometer och sen drog vi ut till äventyrsdelen
åkte rutschelkanor, blev bubblade och snackade

sen till Donken vid T-centralen där vi firade att vi klarade 2 kilometer förra veckan
åt middag där - Big Mac, pommes och milkshake - I'm lovin´it!
Lyckades även göra bort mig där -
MeMa i ett nötskal lyckas för miljonte gången snacka om någon när den sitter precis bokem en
braaa där MeMa, verkligen!!

sen till Akademibokhandeln där jag blev halvt ihjälskrämd av systers pojkvän
som hoppa fram som gubben i lådan

sen möta upp Nathalie och så drar vi alla tre till Kristin

världens mysigaste kväll hos Kristin där vi hade deras lägenhet helt för oss själva

vi såg på Bloody Mary och Brokeback(stavning?) Mountain
och så snacka vi från ett till fem då vi fick reda på massa chockande grejer om varnadra
vissa mer än andra...
tillsist somnade vi

och sen på morgonen var det snööö!!

sjukt vad lyckliga vi blev, typ dansa och allt
men ju längre ut man kommer på öarna, ju grönare blir det
här hemma har det tydligen inte kommit någon snö alls utan bara regnat hela dagen
två grader ute
orättvist att alla kompisar kan bygga snögubbar men inte jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0