måste få tag på syster!!!

mamma berättar att hon ska skjutsa syster till tjugo-i-sju-färjan i morgon bitti
MeMa tycker detta är mycket dåligt eftersom att hon vill ha skjuts till sju-färjan
MÅSTE RINGA SYSTER!!

*ringer syster*
*syster svara inte*
*ringer två gånger till*
*fortfarande inget svar...*
*ringer Malin som borde vara med syster*
*Malin säger att hon inte är med Syster men att hon hörde något om att hon skulle sova hos sin pojkvän
om jag vill få tag på henne borde jag ringa Gustav, för syster var med honom när Malin drog...*
*ringer Gustav*
*inget svar*
*ringer systers pojkvän och frågar om hon ska sova där
han svarar att han inte vet och att han ska ringa henne och fråga
han lovar att höra av sig så fort han vet*
*telefonen ringer*
*syster är i telefon och berättar att hon ska sova hos pojkvän*
*MeMa springer ner och säger till mamma att syster inte kommer hem
och att hon kan skjutsa mig istället!*
*telefonen ringer*
*systers pjkvän är i telefon och berättar att syster ska sova hos honom*
*MeMa säger tackå  jag vet å gonatt*

så nu önskar jag samma sak till er
är larvigt trött och ska upp tidigt imorgon bitti
så sov gott alla mina små kycklingar
//MeMa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0