nu är julledigheten över

och det är dags för MeMa att ta tag i bloggen igen


jag å syster har setat nu på morgonen och spelat Namndille
jag kan medge att vi böjde lite grann på reglerna, men visst känner ni igen namn som "Fånns" och "Vyrst"??


fick bland annat ett Jan van Haasteren-pussel igår
älskar dom eftersom att det händer saker överallt på bilderna!
brukar få ett sånt att sitta och pyssla med under mellandagarna
faktiskt riktigt mysigt! kalla mig nörd om ni vill, jag bryr mig inte


jag fick tre stycken berlocker till mitt berlock-armband också!
en tärning från Robin
(tror det är för att jag alltid vill spela spel, trots att ingen vill spela med mig..)
sen en kälke och en orange-converse-sko
jag gillar alla jättemycket!


övrigt har jag fått JÄTTEMYCKET saker
men de saker som jag hittade först nu när jag sprang runt och letade var dessa...
*presentkort på H&M
*Gympadojjor (äntligen!!)
*Heroes ses.3
*Ghostwhisperer ses.2
*Sune-bok (har alla i hela serien, förutom denna som är ny, måste hålla samlingen komplett!
*Godis från lill-kusin
*vantar från storkusin
*och en suuperfin rese-dagbok från mormor

hoppas ni fick massa fina saker ni mä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0