så är livet när ens mobil är trasig och man därför inte har någon musik

en av de högsta punkterna på "jag hatar när-lista"
är när några sitter på tunnelbanan (eller bussen(eller någon annan offentlig plats...))
och är hysteriskt roliga!!
så där riktigt roliga att man inte kan låta bli att fnissa

och så sitter man där
själv som ett jävla kioskmongo
och fnissar

det är inte bara så att man då sitter och fnissar för sig själv
utan dessa personer kommer ju självklart fatta att man har suttit och tjyvlyssnat på de!

detta hände mig idag på vägen hem
plus att killarna som var roliga var dessutm larvigt snygga
för att göra allting lite eextra pinsamt...

måste se till att jag får min musik tillbaks
så jag har något annat att lyssna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0