språkresa anybody??

kollade lite på andras utomlands-bilder på facebook
kom på att jag nog aldrig kommer lyckas tjata till mig en riktig utlandssemester med mina föräldrar
då deras ide' av en lyckad semester är att åka till skotland och se på typ
potatisåkrar och whiskey-destellerier

bestämde mig därmed att jag vill åka på språkresa
vad kan bli fel lixom??
träffa nya kompisar
åka utomlands - billigt
snacka engelska och känna sig som i ett avsnitt i någon av alla de serier man följer

what's to loose??

så jag skickade precis in en intresseanmälan
venne om det blir något
men kul om det blir det!

någon som känner för att följa med??
hör av er, vi har ända tills sommarlovet på oss!

fett fejk-photo-shoppad bild jag vet
men nu ska jag sova och orkade inte leta reda på en bättre bild...

Kommentarer
Postat av: Hanna w <3

jaaaa jag vill åka på språkresa!!! men jag tänkte mer på språket franska... men eftersom jag e sämst på alla språk i hela världen så skulle d va bra med vad som helst :P oooccchh jätte kul att åka någon stans! :D

2011-12-06 @ 19:56:27
URL: http://hawiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0