nyårsfest!! :D

idag blir det nog knappt något blogande
så jag tänkte uppdatera nu så det är gjort...
.
ikväll så är det nyårsfest
och innan den börjar ska jag och hann (och kanske malin)
gå och äta på SUBWAAAYY!!!! :D
sen ska vi nog till kyrkan och byta om till röda finkläder
och piffa upp oss lite? :P
och sen på kvällen är det NYÅRSFEST!! :D
hoppas det ska bli galet kul
alla ungdomar från andra församlingar ska komma dit
det är därför ekerö är röda
(för att alla ska ha en viss färg så man vet var de kommer ifrån ;)
ska ha på mig den som jag köpte i fredags
ni kanske får se bilder efter ;)
.
sen blir det hem till Gustav och sova
eftersom att vi måste dra typ fett tidigt om vi ska hela vägen hem...
.
sen upp imorgon bitti igen och dra till skolan
så mycket av mig kommer ni nog inte få höra på ett tag
hare bra så länge
pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0