saker som hänt i bilder


min fina julgran har kommit fram och den är pyntad oxå
älskar den eftersom att det är så mycket personligt i den
de vita och genomsynliga kulorna har jag fått av mamma och pappa
fågeln har jag fått från mormors julgran
några pynt är ifrån skansens julmarknad
glittret är mitt lucia-glitter från förra året
och så hänger det ett kort på mig och malin i den oxå <3


och så har hjärtljusstaken kommit fram
som gör att det verkligen känns juligt
den lyser så fint också
trots att en lampa är trasig ;)


mamma har fyllt på delar av min kallender
som jag har broderat själv :P
det började med att jag broderade den för att ge presenter till syster från mig i
men sen hade vi värsta bråket och det slutade med att jag var så ledsen
att mamma sa att hon kunde fylla i den till mig istället
sen har det blivit en liten tradition typ :P


jag har gjort två julkallendrar den här november-månaden
förra året tror jag att jag gjorde typ tio..
men jag har iallafall gjort några :P
den till vänster är till syster och den till vänster till lill-kusin matilda ;)


OCH!! så har de bytt kasse i affärn!!
de har haft en annan kasse så länge jag kan minnas
men nu är det slut med det, här ska det visst vara nytt!

och så säger dom att det inte händer något på landet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0