fml

har vart fett läskigt sjuk idag
jag har inte kunnat äta något, mina kläder har vart ömma, jag har vart sjukt trött plus att benen i benen har typ ilat
som tur var kom Elina förbi med Sprax en stund så jag kom på bättre tankar...

i den här familjen verkar brist av medlidande vara en kronisk sjukdom
för tillochmed när jag gråter över att jag är rädd för det som händer i min kropp
så verkar ingen bry sig!

det enda som hände var att pappa bad mig dra ur sladden till datorn så att han kunde koppla in sin skrivbordslampa när jag äntligen lagt mig ner för att kolla på Pretty Little Liars för att sluta tänka på hur jag mådde
och inne på rummet kunde jag inte heller ligga å ta det lugnt å kolla
för där inne satt syster och kollade på film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0