ungdomskväll

ungdomskvällen imorn var en av de roligaste på länge
supermysig och dessutom anledningen till varför jag inte bloggade något..

på vägen hem fick jag leka terapeft
det känns mysigt att jag har fått mitt eget område att få hjälpa folk med
jag är nämligen stress-terapeft nu för tiden
hittills har jag haft fem vänner som har bett om tipps när de vart stressade
och det bästa är det att jag faktiskt KAN hjälpa dom
jag KAN göra en skillnad!



lite random bild som jag snodde från Malin
jag hade iochförsig gått när den här bilden blev tagen, men de var så söta att jag inte kunde låta bli!
precis sådär mysigt var det igår!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag var inte heller kvar... men fick den på mms nån minut efter jag stack för att gustav ville göra mig avundsjuk för att jag inte fick någon kram för att han var sur på mig x)<3

2012-02-02 @ 17:26:20
URL: http://omaling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0