uppskatta allt arbete jag lagt ner på det här inlägget... hämtat bilder från celinas blogg, lisas kamera, min kamera och min mobilkamera!

igår for alltså jag och kussarna in till Vällingby och kollade på Mästerkatten
- födelsedagspresent till lillkussen




vi fick skjuts in med systers pojkvän (älska att han har körkort och bil!!)
vi lekte lyckliga familjen

jag å malin han in en supersnabbis på Cubus också och kom ut med fynd

linne för tretti(!!) kronor och shorts som jag läängtar efter att kunna använda för 200 (vi låtsas att jag hade råd att köpa de ;) )


vi roade oss efter bion med kameror...


sen hem till kusinerna tillsammans med Celina och en supermysig kväll!

cluedo


fiskbensfläta som celina gjorde och så spelade vi en massa gitarr oxå...

självklart såg vi på melodifestivalen men jag tyckte inte det var nån som var riktigt värd att heja på...

Kommentarer
Postat av: Celina? xD

Hihi det var supermysigt juee ^^ <3

2012-02-26 @ 22:37:38
URL: http://lucernas.wordpress.com
Postat av: Celina? xD

föresten vi måste börja kommentera varandras inlägg, jag känner mig forever alone när ingen kommeterar xD <3

2012-02-26 @ 22:38:31
URL: http://lucernas.wordpress.com
Postat av: Hanna :D

fett fin fläta!

låter nirr! :P

2012-02-28 @ 18:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0