visste ni om att det faktsikt finns en väg som heter bättringsvägen??

idag mår jag klart bättre och imorn ska jag till skolan
fast det var bra att jag var hemma idag då det mest utmattande jag gjort har vart att plocka i och ur diskmaskinen vilket fick mig att ligga i soffan en timme för att vila upp mig..
men det går ingen nöd på mig, som ni nog vet så sjunker min humornivå galet mycket när jag är sjuk och systerns extremt dåliga skämt har nu gett mig magkramp
inget att klaga på!

men nu blir det Kan Jang och Echinaguard och allt annat som jag kan hitta i alla möjliga skåp här hemma
förhoppningsvis är jag tillräckligt pigg imorn att orka gå på ungdomskvällen

wellwell, den som lever får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0