crosstraining - do NOT try this at home .. eller inte alls faktiskt..

idag hade vi cross-training på gympan
jag trodde det skulle vara superkul!
typ aerobics..

det var.. i och för sig ganska kul
men också otrooligt jobbigt!
jag kan faan i mig satsa pengar på att alla i klassen har träningsvärk imorn!
bortsett från Kristin då som glömde gympakläder
och fick åka hem - utan crosstrainingvärk...

efter gympapasset darrade lixom de flestas ben av utmattning
men jag bestämde mig för att jag ville hinna med min buss
så jag sprang

shit vad ont det gjorde att springa
men jag hann tillslut med bussen
och kom hem vid tre vilket var mys

jag ska bara försöka att undvika trappen under resten av kvällen
... veckan?

väntar på att Hannisch ska komma över
vi får se vad vi hittar på
och ni får läsa det ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0