nu får de inte heta kokosbollar längre - de får heta dammsugare!!

kan berätta att jag och Julia har ett nytt REKORD!!
förra rekordet var två kilometer, och den här gången då???
JO! vi simmade två komma en kilometer!!! WEHOOOO!!!
superstolt, supertrött och superhungrig tar jag mig iallafall ifrån simhallen och förbered mig för en låång väg hem
allt som får mig att inte hoppa av och bara dö av kyla i någon snödriva är det att pappa LOVADE färdiglagad middag så fort jag kom innanför dörren
.
lycklig och stolt kommer jag till mitt hem, och vad finner jag??
En pappa som säger ojojoj, förlåååt, förlåååt, jag glömde bort tiden blablabla
jagbryrmiginteomdinaursäkter, jag vill ha maaaaaat!!!!
.
han börjar urskuldande direkt med middagen medan jag tänker trösta min hunger med en kokosboll
men vad händer inte då??
jo, klantarslet som jag är TAPPAR ut alla kokosbollar på golvet
braa där!!
.
idiot-MeMa får dammsuga hel köket PLUS kokosbollarna
jag höll i damsugaren och pappa roterar kokosbllarna framför den...
.
wellwell, nu är middagen nästan klar och jag tänker inte lägga ner mer tid på att skriva ett inlägg för MeMa är huuuuungrig!
korv och potaisgratäng väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0