2011

okej, dags att gå igenom året som gått

det började med att jag gick i Tappen

jag hade dåligt självförtroende och mådde verkligen inte bra

men mot slutet insåg jag att det inte var länge till jag skulle behöva bry mig om de människorna som fick mig att må så dåligt

så jag slutade bry mig och mådde mycket bättre där mot slutet

 

tillslut kom balen som visade sig vara mycket roligare än jag trott

 

och trots att min klänning kanske inte var så "balig", så gillade jag den

för den var jag i ett nötskal och om jag fick chansen skulle jag inte byta ut den

trots att alla andras klänningar var mycket mer ambitiösa

 

och vi hade trots allt snyggaste bilen tack vare Gustav

 

sen kom skolavslutningen och vipps så var mina dagar i Tappen över

ett underbart sommarlov spenderades bland annat i Italien

 

och på sommarstället

 

och med vänner

 

en hel del jobb också, men det har jag inga bilder på..

 

sen tog lovet slut och det var dags för gymnasiet

jag är så sjukt nöjd med mitt val då jag har fått många nya vänner

 

en riktigt bra sak med att ha lämnat Tappen är att man får reda på vilka som var ens riktiga vänner

de är nämligen de som håller kvar kontakten

jaa ni

året har glidit på och gamla vänner har ploppat upp tillsammans med nya

nyårsfesten var ett superbra sätt att avsluta året på och jag är superladdad för det nya!

är säker på att det kommer bli mycket bättre än många andra

så nu är det sista jag kan göra att önska er ett gott nytt år

(två dagar sent, men det gör väl inget??)

från lilla mig MeMa


Kommentarer
Postat av: THE real EMMA :PPPppPpPpPP

åh vad du är gullllllig!!!!!!! <333 Men sota för bilden ska du få göra på torsdag........

2012-01-03 @ 22:58:43
URL: http://amillionfeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0