frilufsliv hej!

Nu försvinner jag nåra dagar, för jag och familien ska nämligen iväg på lyx-semester.. eller inte! Vi ska ut och paddla i fyra dagar, japp ni läste rätt paddla!. Tro nu bara inte att vi är nåra friluftsfreak som hoppar runt lägerelder spritt nakna och äter bark eller nåt. Mamma och pappa träffades när dom var ledare på ett paddlings-läger, eller nåt sånt.. Dom tror väl det är romantiskt eller något.. Eller så är det medelålderskris, ja venne..

kanötterna packade och klara
- japp, det heter en kanot, flera kanötter! typ..

mammas och pappa fantastiska humor..

Men hey! Det kan nog bli kul, och om inte så har vi med oss tre marabou chokladkakor, så vi överlever iallafall. Sakna mig inte för mycket, och LOVA mig att ni kommer tillbaks om fyra dagar för att se vad jag vart med om! Jag har kämpat upp mina läsarsiffror så jag är alldeles svettig, vill inte förlora er nu!
Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0