tänkte ge er en stor smaskig fotobomb..

Men så blev det ju inte.. Glömde totalt att fota igår, hade nog för roligt, då glömmer man sånt. Jag har bara en bild som är från lunchen hos mormor med halva släkten.
Men jag hade iallfall en otrooligt skön midsommarafton! Umgänget vid festplatsen var perfekt med lite gott och blandat av folk man känner. Sen hem till Malin där vi traditionsenligt äter grillat och badar. Har nog inte garvat så mycket på länge!
Fick också ytterligare ett skäl till att inte dricka - jag såg mamma å pappa redigt fulla igår, och det var ingen rolig syn. Och nej, dom slåss inte eller nåt, men dom blir jävligt barnsliga och hänsynslösa. Kvällen slutade med ett stort gräl vid midnatt mellan mig och paranteserna som förstörde kvällen rätt så rejält, men det försöker jag förtränga. Mysig midsommar iallfall (bortsett från det där sista), kanske en av de bästa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0