idag har jag..

  • nynnat på Dr. Bombay å "du e så" hela dagen tack vare historia-lektionen..
  • haft picnik på engelskan
  • haft muntliga nationella i matte - som gick bra, läraren svarade typ på frågorna åt oss, hihi
  • hjälpt syster shoppa examens-skor (fett hemskt för mig att behöva gå runt bland underbara, billiga skor och veta att jag inte får köpa några för jag är P.A.N.K!)
  • köpt ny mascara (min gamla är SLUT!)

den fick högst betyg i VR så hoppas den e bra

har för övrigt went back to basic när det gäller mitt hår
från mittbena (som ni typ inte alls ser här..)


till sidbena igen
känns som om de e mera jag

jaja :)

  • jag har även sovit hela bussresan hem
  • hjälpt pappa att lägga ut fiberduk i trädgården
  • och struntat i att gå på aerobicsen (jag var trött!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0