Bitchkram å en massa annat..

Jag hade urmysigt med Nathalie å Kristin igår. Först höll jag i zumban (själv!!) med dom som moraliskt stöd. Jag och Nathalie cyklade och så lyckades ja fixa så Kristin fick skjuts av Max. Väl på zumban hade vi hur kul som hellst för att sen tillbringa kvällen med Awkward, solsida, portkod 1321, Williams lista och Savage U. Riktig myskväll!
 
Imorse färgade dom mitt hår (bild finns i det tidigare inlägget..) och sen vid två for vi in till stada tillsammans med Hanna. Nathalie och Kristin åkte hem medan jag och Hanna gick på bio. Bitchkram. Så jävla bra den var! Helt sjukt! Har aldrig sett någon liknande film - det här var en klass helt för sig sjäkv! Lite knackig i början men sen bara helt underbar! Rekomenderar helt galet starkt. Kan inte beskriva den med ord.. Bra, helt enkelt!
 
 
 
Nu, efter lite krångel är jag hemma och gaaalet trött. Sängen kallar på den. Ska nog inte låta den tjata allt för länge..
 
Vi träffade förresten Erik på bussen hemma. Det resulterade i detta...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0