Känns som om någon seriöst drar världens strösta practical joke på mig...

  • Först vid skolan tog vi bussen som skulle gått en minut över men var liite sen. Bussen tar fyra minuter men sen när vi kom till tunnelbanan var klockan helt plötsligt arton över??? Vilket gjorde att jag missade bussen...
  • Sen, när jag och Kristin satte oss på fiket i Välingby var klockan hel, vi äter lite snackar lite, och sen är helt klockan halv och jag inser att jag ha missat nästa buss också...
  • Väl hemma, två och en halv timme senare än menat, tänder jag som vanligt i pannan, vilket jag gjort i stort sett varje dag under vinterhalvåret sen jag gick i trean. Och helt plötsligt så lyckas jag inte! Jag lyckas inte tända i pannan, oavsett hur mycket jag försöker!
  • Sen, ska jag laga ugnspannkaka, vilket är min parad-rätt. Det jag alltid slänger ihop när jag inte orkar göra något mer ordentligt, och det blir alltid mycketmycket godare än när någon annan i familjen gör det. Och så idag, gör jag det heelt som vanligt och följer receptet. Och så smakar smeten helt fel! Det är helt fel konsistens och smak och allting!
Det känns liksom som om någon försöker att sakta driva mig till vansinne. Om du är där uta och läser detta, snälla sluta! Jag håller på att bli galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0