Tvingades följa med på melodikrysset imorse

Mina föräldrar och mormor har tillsammans lyssnat och fyllt i melodikrysset varenda lördag dom senaste tio åren utan att vinna en enda gång. Men dom verkar ju tycka det är kul iallafall.. eller så är de bara jäävligt envisa med att vinna.. Jag undrar vad som händer den dag dom faktiskt gör det... Själv har jag inte vart där sen jag började ha ett behov av att ligga kvar i sängen till efter tio på lördagsmornarna..
Skitsamma, det jag skulle säga var att idag var det tydligen barn-tema på melodikrysset och därför tyckte pappa att jag skulle vara med, han lockade med bullar och mormors vinbärskaka så what can a emma do?! Riktigt mysig morgon faktiskt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0