Nu är det faan jul igen!

Fiina och uppfinningsrika vänner kom på att vi skulle köpa pepparkaksdeg och fråga om vi fick baka lite i matsalen - vilket vi fick, så när vi slutat drog vi dit och använde vår fantasi för att få till några pepparkakor. Massor av folk blev nyfikna och kom förbi och kikade nyfiket eller började prata med oss. Vi köpte några burkar julmust och sjöng på julsånger medan vi knådade ihop både fina och busiga pepparkakor, det var hemskt jobbigt att slita sig därifrån kan jag berätta!
 
 
 
 
 
 
 
Men tvungen att gå var jag, Hanna och Eric hade nämligen lovat mig och Max skjuts hem från Bromma och sånt kan man ju bara inte tacka nej till. Det blev en jätterolig bilresa hem också och nu är jag hemma och har knåpat ihop två sidor till inlämningen som tydligen ska in imorn hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0