Nu har jag vart lite borta igen, så det är dags att catcha upp

I Onsdags var jag och Hanna då på "En Skam För Sverige" - en stand up-show med dom fantastiska Soran Ismail och Magnus Betnér och herregud vad vi skrattade. Det går inte ens att förklara hur roliga dom var och hur nöjda vi var efteråt, så jag tänker faktiskt inte ens försöka...
 
Innan möttes vi i alla fall vid Kungshallen där vi åt middag.
 
 
Sen for vi dit och var supertaggade.
 
 
 
 
Innan hade de twitterflödet uppe vid scenen, och vi försökte få med en bild av oss, men dom scrollade tyvärr förbi oss, något som dock kom med var detta - haha!
 
 
Sen började och vi skrattade så vi vek oss dubbla. En perfekt julklapp blev det! Sen var Eric så himla snäll att han skjutsade hem oss hela vägen till Adelsö, vi kom hem med tolv-färjan och jag var hemma halv ett då jag somnade kaboom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0