recap

Asså denna helgen, hahaha!
 
Barnvaktningen gick bra för en gångs skull, vi bakade pepparkakor och såg på Greveholm.
 
 
 
 
 
Tjejmiddagen var hur mysig som hellst! Jag och Kristin stannade till tjogo över två och kom hem till henne halv fyra. Mumsig mat var det också!
 
Alla små klassisar.
 
Och sen kom lördagen.. HA HA säger jag bara. Fy faan vad vi psyka, men guuud vad kul vi hade! Bilderna är en blandad kompott av vad jag och mina vänner lyckats fota under kvällen.
 
Vi började hemma hos Kristin.
 
Fiiina fiina Nathalie!
 
 
 
 
 
Sen drog vi ut. Och ute stannade vi ända tills vi kom hem igen klockan sju på morgonen.
 
Haha, om ni undrar hur kvällen var så kanske min telefonlista kan ge er en gissning...
 
 
 
 
 
Grym kväll var det i alla fall! Så här kul har jag nog nästan aldrig haft!

Kommentarer
Postat av: kristin

hahahahha minns bara att jag ringde dig en gång ... hmm mystiskt ;)

2013-12-02 @ 19:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0