Ännu en grej att göra när man har larvigt mycket tid..

Jag skulle hitta en låda till mina plektrum, det var allt! Men så blev det ju inte direkt hehe...
 
Jag kom ihåg att mormor för typ ett år sen gav mig en låda med en massa lådor i. Hemmavikta från typ stenåldern. Och för att få en plektrum-stor låda var jag tvungen att öppna en hel del lådor.. Och när jag äntligen kommit ner till den låda jag behövde, undrade jag hur många lådor jag hade egentligen. Så jag tog fram alla lådor..
 
 
Det blev eehh.. Många lådor! 60 stycken!
Så det var sånt här folk höll på med innan internet uppfanns!
 
Milla tyckte lådorna var fina.Eller så ville hon bara leka Godzilla...
 
Iallafall, gissa vad som låg i dom allra minsta lådorna, som var allra innerst!
Fucking godisbitar! Som jag absolut inte vill veta hur länge de legat där! Jag antar att det typ är min mamma som liten som har gjort dom här och ba: "Ja, jag gömmer mitt godis här så ingen kommer hitta dom, mohahahaha!"
 
This is so fucking wierd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0