Bildbomb á la semester del 2

Och sen var det dags för mig och nathalie att fara ner till Bråvalla. Det började lite hackigt men slutade med att vara några av de bästa dagarna av mitt liv! Tänka sig att lervälling, dålig sömn och spöregn kunde vara så fantastiskt jävla härligt!
 
 
Påväg!
 
Första kvällen - Macklemore.
 
Andra dagen började med All Time Low - några av mina och Hannas absoluta favoritband! Jag stod och hoppade och skrek som om jag inte visste något annat och var nära att gråta flera gånger efter när jag insåg att jag faktiskt sett dom på riktigt!
 
Vi sprang lätt hypade efter All Time Low in på Royal Republic.
 
Timbuktu såg jag även och min lycka var komplett.
Sockerkrasch i tältet..
 
Fint fokl framför Johnossi.
 
I väntan på Green Day.
 
Extremt dålig bild på Green Day.
 
 
Utsikt bakåt.
 
A Day To Remember (jag var grymt taggad men tyvärr var de dåliga live..)
 

The Sounds (andra gången jag såg dom i år och dom är fortfarande helt grymma!)
 
Och sen Volbeat på kvällen.
 
 
 
 
 
Festivalens sista artist var Avicii.
 
Allting nerpackat och påväg hem.
 
Det finns så sjuuuukt mycket jag har att berätta om den där festivalen - fantastiska schower, roliga incidenter och underbara människor överallt. Dock hade ni aldrig orkar läsa hela det inlägget, så ni får nöja er med den här bildbomben. Vill ni veta mer får ni väl fråga mig nästa gång vi ses! När jag iallafall (efter en tredje bussresa mellan stockholm och norrland) hamnade i min säng på sommarstället låg jag faktsikt och grät till alla underbara minnen (det kan dock ha vart sömnbristen...). Hoppas att jag kan gå nästa år också, trots att mina planer inte verkar peka ditåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0