Das erste Tag

Idag var första dagen på jobbet. Jag tror det kommer bli kul att spendera fyra veckor ute på Björkö och de andra sommarjobbarna verkar jättesnälla! Och om inte annat är ju ansgarskapellet så himla fint beläget att om jag tycker det är jobbigt är det bara att njuta av utsikten och tänka på annat! Första dagen bjöd ju iallafall på helt fantastiskt väder.
 
Dock var jag sjukt trött i mina fötter när jag kom hem, så jag gav mig själv ett fotbad som typ var det skönaste jag någonsin gjort!
 
Sen såg jag och syster klart den gamla barn/ungdomsserien Barnen på Luna som vi började se igår. Den var riktigt härligt somrig och det var perfekt att mysa med, tillsammans med syster när man kom hem från jobbet! Ni ser den serien (helt lagligt!) här.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0