Det är så mycket bloggar, youtubeklipp, mail, vänner, serier, böcker och annat som ska hinnas med så jag inte vet vart jag ska ta vägen..

Bröllopet var jättefint och jag ska lägga upp bilder när vår trådlösa hårddisk är fixad. På vägen hem igår släppte iallafall familjen av mig i Brommaplan där jag fick fördriva två timmar innan Kristin kom från landet. Jag köpte ett paket sura björnar och gick bort till en park i närheten där jag satte mig i skuggan (grymt varm dag och jag hade ingen solkräm.. #lifeofaginger) och pluggade på extreeemt tråkig fakta om Birka och Ansgars liv. Men jag fick iallafall timmarna att gå och allt slutade med en väldigt mysig kväll hemma hos Kristin tillsammans med Julia och Nathalie. Bilder var vi dock värdelösa på att ta...
 
 
Här har ni iallafall en bild på min picknick..
 
Imorse vaknade vi tio i tolv hemma hos Kristin och tio över var jag påväg därifrån. Klockan två kom jag hem och nu ska jag försöka ta igen lite av det somjag skrev i rubriken. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0