Myspicknick!

Idag var en grymt varm och svettig dag på jobbet, men den var också rolig. Det kom mycket folk och när det började dra sig till slutet av dagen gick jag och Anna iväg och handlade glass till oss alla. När vi sen väntade på båten för att ta oss tillbaks till Adelsö hoppade jag och Linnea i vattnet och kylde ner oss. Typ det skönaste jag gjort. Någonsinn. I mitt liv.''
 
Väl hemma berättade syster att vi nu skulle ut och plocka potatis. Något jag inte var särskilt taggad på efter den extremt varma dagen jag fått utstå, men efter en halvtimmes tupplur hade jag energi att hjälpa till.
 
Dagen avslutades på vår brygga där vi badade och åt mumsig middag. Inte alls illa!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0