Idag skulle jag och Hanna vart inne i stan och shoppat

Men jag vaknade klockan fyra i natt av att jag hade asont i magen och mådde jätteilla. Jag gick på toa, drack vatten, värmde en vetekudde att lägga på magen och tog en alvedon och en ipren, men jag låg fortfarande vaken fram till fem. Klockan sex vaknade jag igen och spydde i soptunnan. Sen sov jag till sju, gick ner till toan och spydde ännu en gång. Sov till åtta och spydde ännu en gång. Nu vaknade mina föräldrar och de gav mig ännu en värktablett och bäddade ner mig i soffan där jag sov fram till klockan två. Nu mår jag bättre igen, men min shoppingdag försvann - och jag som skulle titta på byxor!
 
Men nu får jag iallafall tid att skriva klart psykologiarbetet som skulle vart inne i fredags innan jag reser på tisdag, så det är ju alltid något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0