Jaha, nu drar jag upp till dom norrländska skogarna då...

Nu är jag färdigpackad och imorn efter skolan far jag med mina föräldrar upp till sommarstugan där vi ska träffa syster och hennes pojkvän och spendera påskhelgen. Sen på söndag far mina föräldrar hem, medan jag följer med syster hem till dom i Umeå där jag bor fram till på lördagen. Söndagen innan lovet är slut är jag hemma och packar om för att sedan måndag morgon följa med tyskagruppen till BERLIIN!!! Så, som ni nog förstår kommer jag ha liiite problem med att blogga... MEN jag ska försöka slänga upp inlägg så ofta jag kan via mobilen och i Umeå får jag sno syrrans data så ni får se vad jag har för mig! Jag har ju dessutom blivit så duktig på att fota på sistone, så det borde gå att få till en fet bildbomb från alla mina äventyr sen när jag kommer hem. Det jag försöker säga är alltså att ni inte ska överge mig och att det borde finnas lite nya inlägg här lite då och då. Ha det så bra här hemma medan jag är borta - puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0