SL borde byta på sina skyltar - istället för "Buss 312 mot Adelsö" borde det stå "Buss 312 förhoppningsvis mot Adelsö"

Klockan tio imorse hade jag hunnit ta mig till skolan, haft en mattelektion, slutat skolan, tagit mig tillsammans med annat folk till dagis och frågat om vi får utföra experiment på barnen (mohahaha!!) och var påväg till gymmet tillsammans med Nathalie och Kristin. Klockan tio! Om det fortfarande vart lov hade jag fortfarande legat och sovit vid då! Tolv drog vi från gymmet och jag åkte hem (med en kort stopp på Donken för en paj hehe..). Eller jag försökte åka hem rättare sagt. Det kom ingen anslutningsbuss vid färjan så jag fick gå hem. Efter att man precis köttat på gymmet. Har jag nämnt att jag hatar SL? Detta är fjärde gången nu i vinter som jag fått traska hemmåt på grund av att bussarna dampar. Så nu sitter jag och tröstdricker te och äter kioskenbollar. TVÅ till och med! SÅ synd är det om mig just nu!
 
Uppskatta att jag väntade med att skriva hela det här inlägget och ta bilden innan jag började mumsa på dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0