Veckans lista

Jag och Malin skrev igårkväll (sista natten i Norge) en lista över semestern och jag tänkte att ni kanske ville läsa den? Jag har ingen aning om ni kommer fatta något, men här har ni den iallafall.
 
  • Veckans låt: Let Her Go - Passenger
  • Veckans aktivitet: Leta reda på Emmas grejer (jag har nog aldrig vart så glömsk som denna vecka..)
  • Veckans spel: DOODLE GOOOOOD!!!!
  • Veckans fail: Emma blir skiträdd för en uppstoppad björn.
  • Veckans lögn: Malin "Sen ska jag plugga"
  • Veckans aaaaawwww:
     
    När denna lilla söta unge "var ett äpple" och la sig som en boll på golvet och.. ja.. låg där...
     
    OCH när Ella 5 år springer runt hela semestern och skakar på rumpan och säger "Shaky, shaky!"

Kommentarer
Postat av: malin

Ellen*

2013-03-17 @ 20:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0