Freitag

Efter att ha pluggat sen jag kom hem på en ovanligt rolig uppgift i personlighetspsykologi där jag har vart rätt så flummig och skrivit saker som...:
 

"En annan som jag vet har samma egenskap är min vän Kristin, med vilken jag kan ha samma argumentation i flera månader då vi är oense om något för att båda vägrar ge upp kampen, även om det handlar om något så idiotiskt som om filmen LOL är bra eller inte (true story)."

 

och

 

"Så, nu är jag tillbaks från en snabbstädning av huset (dammning och dammsugning samt undanplockning av grejor). Vi ska få gäster i helgen och pappa sa att vi var tvungna att städa, så jag fick ta en paus härifrån. Men detta var nästan bra (om man nu ska försöka hitta något bra med städning..) för nu fick jag ett väldigt bra exempel på min anpassningsförmåga."

 

...loggade jag in på 9gag och fann denna bild...:

 

 
... och fick självklart galna cravings efter mina Skittles. Så nu ska jag spendera kvällen med att inte kolla på hockey och trycka i mig resten av de Skittles som fick följa med mig hem från Berlin. Ha en bra fredag!
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

börjar bli lite synkronism med det här att vi båda är kämpande känner jag... :P

2013-05-03 @ 21:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0