THE MOTHERFUCKING SOUNDS

Igår var jag som sagt på The Sounds på grönan och dom var så sjukt jävla bra!! Bästa konserten jag vart på efter Simple Plan (kommer aldrig gå att slå den!). Det var grymt bra musik att hoppa till, schyssta människor som stod runt oss, trevligt sällskap och jag kunde de flesta låttexterna. Har får ni lite bilder.
 
Innan tog jag och Nathalie lunch på Subway - mums!
 
 
Sen var vi och testade typ alla kläder på hela drottninggatan för att fördriva tid. Jag fann denna klänning som jag grymt gärna vill ha! Jag kan ha den både på skolavslutningen och sen lite annat i sommar. Ryggen är ju helt fantastisk och jag gillar att den har hög urringning där fram. Dock kostar den 400 kronor och jag är ju som vanligt pank hehe..
 
Sen drog vi tillslut till Grönan där vi mötte upp Lena och träffade Sam, Alwine och deras kompis Viktor som vi hoppade med.
 
 
Jag har så söta vänner!
 
 
Maja var GRYMM!
 
Efter konserten gick vi alla sex från Grönan till t-centralen och garvade och sprang runt och hade det hur bra som hellst! Bland annat testade vi att vara ABBA och blev fotade av och med nån random kille. Jag gav honom min mail så han kunde maila bilderna till mig - ni får se dom när jag får dom! Jag och Nathalie fick dessutom gå hela vägen barfota på grund av grov tåbira och obekväma skor. Som helhet var det bara en heeelt fantastisk kväll och när jag tillslut skulle gå och lägga mig hos mina kusiner på kvällen så hade jag så ont i benen att jag knappt kunde sova, då vet man att man haft en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0