Hejhopp

Fredags-kvällen var trevlans och gymnasiemässan var grymt mycket roligare igår än i torsdags. Det är så roligt att träffa små nior som man verkligen kan inspirera och peppa. Jag fick en hel del att lova att gå på öppna huset vilket var mitt mål. Kommer man till min skola fattar man vad jag menar när jag säger mys och samhörighet.
 
Nathalie showar off våra extremt coola tröjor medan jag äter hennes hår.
 
Sen tröttna jag på hår och vi tog oss en hamburgare istället.
 
 
Sen var det middag hemma hos faster med massor av mumsig mat och sen for vi hem och jag däckade direkt. Idag mår jag sämre än jag gjort de senaste dagarna och snoret flödar, men jag har ändå fått lite gymnasiearbete gjort och det är skönt.
 
Efterräts-tårta hos faster.
 
Idag kommer kanske Hanna och Malin förbi och ser på Känn Ingen Sorg med mig, men vi får se hur pigga dom är, speciellt den ena haha! Ikväll har pappa bokat upp oss på någon jäkla allsång nere på krogen, helt okej om det inte var för att han vill att vi ska cykladit bara så att han kan dricka. Jag är inte direkt taggad på att cykla över hela ön med något som känns som feber i en ynka plusgrad. Vi får se hur det blir. Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0