Nu var det länge sen ni fick något vettigt av mig

Om ni vill ha bättre koll på mig så tipsar jag om att följa mig på twitter (@emmanordemo) där betydligt mer av min vardag framkommer. Men för er som inte gör det (än) så förklarar jag gårdagen i form av mina tweets, okej? Let's go!
 
 
Ännu fler inställda lektioner, egentligen helt värdelöst att jag ens har lämnat ön den här veckan, men det är ju alltid kul att träffa mina kära klasskamrater! Vi packade ihop våra grejor efter ännu en helt lektionsfri dag och drog till Sergel istället där vi allihopa (utom Michaela) såg på IRL. Delvis för att Valter är med och han är Skarsgårdare och det är bra, och delvis för att våra före detta klasskompis men nu mera paralellklasskompis Ola hade en ganska stor roll i den filmen. Den var rätt deppig och extrem, men i efterhand fin och anorlunda, jag har inga problem med att rekommendera den!
 
   
Moa, Kristin, Madde, Nathalie och Julia!
 
 
Vi konstaterade att Nathalie såg ut som den här snögubben och sen petade vi på hans näsa.
 
Sen chillade jag och Kristin några timmar hemma hos henne tills vi drog iväg och mötte upp dom andra. Vi drog till Ace där vi var någon timme, men sen bestämde vi oss för att dra till Blå där vi vart alla andra gånger, haha!
 
Jag vet inte vad som var i de där drinkarna, för efter en blev jag rejält vinglig och efter det rullade liksom bara kvällen på.
 
Åh gud vad filosofisk jag blev helt plötsligt... Men jag skäms ärligt talat över denna tweet! Men vad vore jag för en bloggare om jag inte berättar om hur pinsam jag är också? Så passa på att skratta nu.
 
 
 
Imorse vaknade jag och Nathalie hos Kristin där vi pallrade oss upp och for till donken och diskuterade gårdagen. Jag har nog aldrig ätit något så gott!
 
Nu är jag hemma, har tagit några värktabletter för en rätt så trött skalle, duschat och städat och nu har vi gäster. Mammas nya kompis och hennes man, jag har flytt upp på rummet...
 
 
 
Ja det var den fredagen/lördagen. Ha en fortsatt bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0