Tredje dagen utan lektioner - och jag var återigen i skolan

I tisdags visste vi att första lektionen var inställd, men fick reda på först i skolan att den andra också var inställd. Igår hade jag ju i och för sig en lektion, men den skippade jag ju... Idag visste vi att första lektionen var inställd och gick till den andra, nämligen filosofin där vi skulle se på film. Men när filmen hackade sönder så släppte vår läare oss efter en halvtimme.
 
Så jag har vart hemma sen fyra-tiden, pysslat och sett på gamla julkallendrar med syster. Imorn drar jag och tjejerna ut igen men min Gävla-resa i helgen ställer jag in då Markus som var enda anledningen till varför jag ville följa med blev upptagen så stannar jag hemma. Rätt så mysigt det med.
 
Ja, det var den dagen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0