Everyday I'm tumblin'

Nu har jag skapat en ny tumblr. Busigt med tanke på att jag aldrig uppdaterar min gamla, men tänkte göra denna lite anorlunda. Den förra var bara jag som rebloggade en massa roliga saker, vilket jag tänker fortsätta göra. Min nya är gjord för lite wanna-be-hipster inlägg med nå instagram-filter och fina ord. Ja, ni känner till typen, och nej jag försöker inte vara hipster utan kände mer att jag hade en massa fina bilder som bara låg och skräpade, så varför inte ta upp dom där? Följ gärna om ni vill! Du kommer dit när du klickar HÄÄÄÄR!

Kommentarer
Postat av: Hanna

den va fett göllig. jätte fin morgon bild hurru ;)

2013-10-09 @ 14:45:26
URL: http://nattstad.se/hannawikborg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0