Nu har jag beställt min studentmössaaaa

Nu är den äntligen beställd, och nu är det bara åtta månader tills det är dags att springa ut i den. Lite failat att jag råkade skriva år 2013 på champangeglaset trots att det kommer vara 2014 när vi springer ut och att jag upptäckte det preciis när beställningen var klar. Men så får det vara, champangen kommer nog drickas iallafall, hihi.
 
Jag vet inte riktigt vart man ska skriva var, och att googla hjälpte inte direkt heller. Det fick bli Emma * Nordemo fram, 3a bak och Individerna under skärmen. Stenen och strimman är mörkblå för samlinjen och i fodret körde jag på den klassiska gul/blå.
 
Alltså kommer jag om åtta månader se ut såhär:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0