Här har jag letat i flera timmar, nu är jag så trött så jag tror att jag svimmar, och massor av barr harr jag fått i skon men i korgen finns bara en champinjon

Idag har jag vart ledig och av en slump var Hanna det med! Hon var dock ute i skogen och plockade svamp när jag vaknade, men jag blev supertaggad på att göra det med - så jag drog på mig stövlarna, hämtade en korg och traskade iväg. Hanna var dock trött på att plocka så lät mig virra runt i skogen själv en timme innan hon kom till undsättning.
 
Trots att jag suger på att plocka svamp, hittade jag massor i skogen.. Dock inte så ätbara bara...
 
 
 
 
 
 
Sen hittade jag en massa andra saker att göra i skogen när man misslyckas med att plocka svamp.
 
Smsa till exempel.
 
 
 
Man kan ta egopics.
 
 
 
Använda korgen som hatt.
 
 
 
Hitta ett berg och klättra upp på det.
Ja, jag står på berget, nej det kanske inte var så högt, jo jag blev andfådd av att ta mig upp på det.
 
Testa att krama träd gjorde jag också. Jag stod sådär i några minuter. Det var faktsikt mysigt!
 
Sen kom till sist Hanna och räddade mig iallafall och vi hittade en svamp.
 
Och sen några till.
 
Efter två och en halv timmes friluftsliv fick det räcka och jag tog mig hem igen. Nu borde jag plugga eller laga middag,  så jag tror jag ska spela lite The Sims. Hare gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0