Sommaren 2013

Nu får vi ändå säga att sommaren är slut. Trots att vädret ihärdigt hänger sig kvar, är sommarens sol, bad och lugn över. Jag kom idag på att jag precis upplevt mitt livs sista sommarlov. Vad kommer jag att tänka på när jag ser tillbaks på den här sommaren? Vad kommer sommaren 2013 betyda för mig om tjugo år? Eller femtio?
 
Sommaren 2013 var sommaren då...
 
Jag konstant använde mina älskade mönstrade solglasögon.
 
Jag var på mitt livs första festival.
 
Jag blev brun om benen.
 
Jag hade den bästa midsommaraftonen någonsin - hittills.
 
Jag och Madde upptäckte den underbara staden Helsingborg.
 
Vi fångade hur mycket fisk som hellst genom att skratta så mycket att vi nästan kissade på oss.
 
Jag skrattade,solade och badade mig igenom fyra veckors sommarjobb.
 
Jag blev shopaholic på djurringar.
 
Vi spenderade flera underbara dagar på Kristins land.
 
Käraste kuster gick ut nian.
 
 
Jag såg så sjukt många av mina favoritband. P!nk. The Sounds. Volbeat. A Day To Remember. Green Day. Royal Republic. All Time Low. Timbuktu. The Sounds (igen). Neverstore. Dorm Patrol. I Am So Me. Och många, många fler.
 
 
Och dessutom, mitt i allt det här virrvarret fyllde jag myndig och blev en vuxen människa.
 
Dessutom finns det självklart tusen saker jag inte tog med här, men som ni ser har jag haft en underbar sommar. Jag vill bara passa på att tacka er som har gjort den så här bra och hoppas att ni fortsätter att förgylla mitt liv, precis som ni gör just nu. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0