Gott nytt år (igen)

I fredags firade vi om nyår, eftersom det riktiga inte riktigt blev som vi hade tänkt oss. Därför for ett gäng på tio tjejer ut hit till mig låångt ut på landet där vi antog att inget kunde kaosa. Där hade vi faktsikt rätt så fel, men det var en mysig kväll iallafall!
 
 
 
 
 
Dock måste jag ha ätit något dåligt under kvällen, för natten spenderade jag dels vridandes för att jag hade så ont i magen och halvt över toasitsen... Hur dumt är inte livet när man inte druckit så mycket och dessutom massor av vatten för att förhindra bakfylla och så blir man magsjuk.
 
Lördagskvällen fick jag spendera ensam hemma framför Melodifestivalen medan resten av familjen var hos kuster och hade det trevligt.
 
 
 
Idag mår jag fortfarande dåligt så jag var tvungen att byta min långa att göra-lista bestående av städning av sandtäppan och huset, plugg, arbetssökande, zumba, middag hos moster och hämtning av mamma och mormor på Arlanda mot att ligga hemma och se på Awkward. Kul.
 
Vi får bara hoppas att jag mår bra imorn för då har jag fler planer som jag inte vill stryka. Hoppas ni har det bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0